Pages

Sunday, August 14, 2011

Salam Aidilfitri? Awal Lagi kot?

Posted by gajahwhite | Sunday, August 14, 2011 | Category: , |

Brrr... grrr... bunyi bumbung umah aku sbb dilimpahi ujan lebat. "Mak datok, patut la sedap ja tidoq.. ujan upanya..".

Tadi pas aku baru bangun tidoq, aku terus buat aktiviti harian aku.. check phone aku. Check apa ek? macam biasa la, mesti la mengharapkan notification drpd social network aku haha.. bkak g+.. facebook.. twitter.. foursquare dan tgk update pasal bola..

Oh, tujuan utama aku nk post ni adalah tentang satu post friends FB aku ni yang aku jumpa kat News Feed. Baru 14 ari puasa, mamat ni dah post dah pasal lagu raya.. awal sangat kot? sapa kata? mana da.. kira ok la kn dah 14 ari.. lain la klo ari 1st puasa dh sibuk2 pasal raya.. apa kes!?



Yup.. sesapa yang dok jauh dengan kampung halaman, of coz la terasa kehangatan nak raya tu.. mesti rindu gila nk balik kampung.. jumpa ayah mak.. sanak saudara.. leleh doh..

ok lah.. cerita banyak tak guna jugak kan.. meh kita layan video clip Raihan feat. Hujan dengan lagu Salam Aidilfitri Ayahnda dan Bonda.. credit to FB friends aku yang post pasal lagu ni.. Ammar Che Tajuddin.. layan.. zaasss...




If you have any comments, ideas, or questions, you may post it >HERE<

Currently have 1 comments:

Leave a Reply

Feel free to comment, no bad words pls.. tak baek ^_^